خانه / آرشیو / دعوت نامه ای برای کتابداران حرفه ای

دعوت نامه ای برای کتابداران حرفه ای

با سلام و درود بر همه ی کتابداران عزیز
“کلاس آپ” که یک استارت آپ کارآفرینی در حوزه ی تولید محتوای ویدئویی است در حوزه ی سواد اطلاعاتی، رسانه ای، سواد پژوهشی و سواد کارآفرینی ،(مطابق مرسوم تولیدات کاربردی-مهارتی باید باشند) از شما دعوت می کند تا با بخش های مختلف ما همکاری کنید:
شما می توانید فایل های ویدئویی آموزشی که در حوزه ی فعالیت های ما باشد را تولید کنید (تولید ویدئویی یا اینکه منابع لاتین زیر نویس بشوند و…) و به رایگان در وب سایت مجله و کانال آپارات منتشر کنید و نیز می توانید فایل های خود را برای فروش در وب سایت مجله قرار دهید (حتی منابع آموزشی نوشتاری می تواند بصورت هزینه ای به خوانندگان ارائه شود)
همه ی ما با هم به توسعه ی مهارت های حرفه ای پژوهشی کمک خواهیم کرد.🚀💪
http://kelassup.yabesh.ir
http://t.me/Yabesh_ir
[email protected]

درباره ی حسین حیدری

مدیر گروه فناوری تلاش و توسعه (یابش)- مدیر مسئول مجله کتابدار 2.0 ------------------------------- حسین حیدری هستم مدرک مهندسی دارم و کلی مهارت های بین رشته ای، خلاقیت، کارآفرینی و انرژی را دوست دارم، از تولیدات فناورانه لذت می برم. سواد اطلاعاتی و رسانه ای هم بصورت تجربی آموخته ام. از آنجا که قدرت "جستجو" در دنیای امروز را یکی از قدرتمند ترین مهارت های مورد نیاز انسان میدانم، تدریس این روش ها رو هم انجام میدهم. هر لحظه سعی میکنم با مطالب عالی هم خودم بروز باشم، هم اطرافیان و هم مشتریانم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*