خانه / مهارت های پژوهشی / اینفوگرافی / اینفوگرافی: چهار کلید اشتیاق در کسب و کار

اینفوگرافی: چهار کلید اشتیاق در کسب و کار

۱- شور و اشتیاق برای چه کاری؟
کاری می‌کنید که به آن عشق می‌ورزید؟
شاید هم نه. معمولا به کارآفرینان گفته می‌شود که به دنبال شور و اشتیاق خود بروند. این معمولاً راهی خوب برای کشتن شور و اشتیاق در فرد است.
“هیچ چیز همیشه عالی و شگفت انگیز نیست”

۲-شور و اشتیاق برای چرایی انجام کار
من عاشق کاری که می‌کنم نیستم اما اشتیاقی که پشت دلیل انجام آن کار قرار دارد می‌تواند بر هر نوع تاریکی غلبه کند و این همان مأموریت کارآفرین است.

۳-شور و اشتیاق برای چگونگی انجام کار
شما می‌توانید کلید “چگونگی” را در هر زمانی روشن کنید!
الهام بخش‌ترین افراد برای دست‌یابی به درجه ی بالاتری از کیفیت در زندگی، کسانی هستند که انرژی و انگیزه‌ی خود را از چگونگی انجام کار می‌گیرند.(ساده‌ترین کارها با شور و اشتیاق کامل)

۴-شور و اشتیاق برای اینکه کار را برای چه کسی انجام می‌دهید؟
کلید نهایی همین است:
شور اشتیاق از کسی بدست می‌آید که این کار ما برای او منفعت دارد، ممکن است فرزندان خانواده، جامعه، کشور و یا هر کس دیگری باشد، ولی خود شما نیست.
“اگر هنوز کسی را نیافته‌اید که برایش بمیرید برای زندگی آماده نیستید”
———————

 

درباره ی حسین حیدری

مدیر گروه فناوری تلاش و توسعه (یابش)- مدیر مسئول مجله کتابدار 2.0 ------------------------------- حسین حیدری هستم مدرک مهندسی دارم و کلی مهارت های بین رشته ای، خلاقیت، کارآفرینی و انرژی را دوست دارم، از تولیدات فناورانه لذت می برم. سواد اطلاعاتی و رسانه ای هم بصورت تجربی آموخته ام. از آنجا که قدرت "جستجو" در دنیای امروز را یکی از قدرتمند ترین مهارت های مورد نیاز انسان میدانم، تدریس این روش ها رو هم انجام میدهم. هر لحظه سعی میکنم با مطالب عالی هم خودم بروز باشم، هم اطرافیان و هم مشتریانم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*