خانه / آرشیو / سال اول - شماره 1394 / پژوهشگران نسل سوم ۳.۰

پژوهشگران نسل سوم ۳.۰

پروژه ی ۳.۰ برای شماست که در نسل سوم آموزش های جهان قرار گرفته اید، در نسل اول هدف فقط آموزش بود، نسل دوم آموزش و پژوهش، و نسل سوم علاوه بر آن ها پژوهشگر ارزش آفرین و با خصوصیات کارآفرین تحویل جامعه می دهد.

این برنامه برای شماست
اگر در هدف گزاری پژوهش هایتان احساس نارضایتی میکنید،
اگر به اهدافتان نمیرسید،
اگر فک میکنید باید حرفه ای تر عمل کنید و سریعتر جواب بگیرید
و….
ما اینجا مهارت هایی داریم که با شما به اشتراک میگذاریم
وظیفه ی ما ایجاد انگیزش بیشتر برای ایجاد قدرت و توانمندی های پژوهشی شماست


دانشجویان کارشناسی، ارشد و دکتری و مهندسین و پژوهشگران شرکت های دانش بنیان (البته هر شرکتی امروزه غیر ممکن است که نیاز به دانش نداشته باشد!) به عنوان تکاوران چند مهارتی شناخته می شوند. هر چه مهارتهای یک حرفه ای بیشتر باشد دسترسی به منابع بهتر، سریعتر و کاملتر و در نتیجه خروجی پژوهشی- کاربردی موفقیت آمیز تری خواهد داشت.

در سلسه برنامه های ۳.۰ ما به توانمندسازی مهارت های لازم برای پژوهشگران می پردازیم.

 

اگر شما حس می کنید قرار نیست کارآفرین باشید همین طور است درصد بسیار کمی از افراد توانمندی و مهارت های لازم برای ریسک پذیری و راه اندازی یک کسب و کار دارند بلکه ما می خواهیم آموزش هایمان فرصتی باشد تا پژوهشگر بتواند با سبک زندگی کارآفرینانه خروجی های قدرتمندانه تری ارائه دهد.
در ۳.۰ یک پژوهشگر تکاور پرورش می دهیم
ما وظیفه داریم مهارت های مختلف و مورد نیاز شما را که پژوهشگران موفق دنیا مورد استفاده قرا می دهند را به شما اطلاع دهیم

پس از این به بعد همراه ما باشید


……

در اولین گام همین مسئله که یک پژوهشگر باید توانایی چند مهارتی شدن را داشته باشد مورد گفتگو واقع خواهد شد. اینکه طرح مسئله به درستی صورت بگیرد، برای دست یابی به راه حل ها اگر دیگران قبلا اقدام کرده اند باید توانایی مراجعه به منابع را داشته باشد؛ سراغ منابع چاپی (کتابخانه ها) برود، سراغ منابع الکترونیکی برود، سراغ اشخاص و یا….مهارتهای بعدی شامل چگونگی بازیابی منابع، دست یابی و در انتها چگونگی ارائه می شود. به عنوان مثال ممکن است یک راه حل فنی در یک پتنت(برگه های ثبت اختراع) یافت بشود. شناخت بانک های اطلاعاتی که پتنت ارائه می دهند، دانلود آن و در نهایت قسمت مهمی شامل نحوه ی مطالعه و دست یابی به راه حل از طریق آن می شود.

مهارت های موازی شامل نحوه ی کار تیمی (حتی شناخت اینکه چه موقع تیمی کار بشود چه موقع انفرادی)، آگاهی و آموزش مداوم، انواع سواد ها مثلا سواد اطلاعاتی، مباحث مرتبط با کارآفرینی و بازاریابی و برندسازی و… می شود. در آینده مطالب بیشتری راجع به این مهارت ها، می آموزیم. مهارت هایی که کمک میکند شما به خروجی های عالی تر و بموقع متعهد باشید.

درباره ی کلاس آپ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*