خانه / مهارت های پژوهشی / آموزش و مهارتهای 2.0 / کار هوشمندانه‎تر،نه سخت‎تر:یکپارچه سازی با گوگل

کار هوشمندانه‎تر،نه سخت‎تر:یکپارچه سازی با گوگل

  نرم‌افزارهای[۱] کاربردی‌ گوگل برای آموزش،زندگی ما را بسیار آسان‎تر و سازنده‎تر کرده اند.بیشتر ابزارهای وب شاهد قدرت کار‎کردن با گوگل هستند.علاوه بر نرم افزارهای کاربردی بزرگ والحاقات موجود در فروشگاه وب کروم[۲]،ابزارهای تکنولوژی در حال یکپارچه‌سازی با گوگل درایو [۳]و کلاس درس گوگل[۴]هستند.

چند نمونه؛

۱-پایگاه داده Gale

Gale اکنون برای صرفه‎جویی تحقیقات شما یک ورودی به گزینه‎های گوگل دارد.برجسته کردن[۵]، حاشیه نوشتن[۶]و دانلود مقالات به گوگل درایو شما.یک مقاله در پوشۀ مربوط به خودش با مقاله، برجسته‌ها، یادداشت‌ها و استنادهای مربوط به خودش ظاهر می‌شود.

indexkk

EDpuzzle-2

گذاشتن یک ویدیو کلیپ و سپس قرار دادن سوالاتی برای دانش‎آموزان تا از آنچه دیده‌اند جواب بدهند.لیست اسامی کلاستون را از گوگل کلسروم وارد کنید و ویدیو را با دانش‌آموزان به اشتراک بگذارید.

EDPuzzle

Quizizz-3

ایجاد یک ارزشیابی(آزمون) دیجیتال و اشتراک آن با دانش‎آموزان از طریق دیگر ویژگی‌های ادغام شده با گوگل.دانش‎آموزان یک لینک مستقیم به آزمون دریافت می‎کنند و معلم می‎تواند حساب کاربری دانش‌آموزان که علاوه بر نام مستعار برای ورود استفاده می‌کنند را ببیند؛پیگیری پیشرفت دانش‌آموز در کلاس گوگل.

images

Nearpod-4

آموزش از طریق درس‎های تعاملی در nearpodو اشتراک با دانش‎آموزان از طریق کلاس‎گوگل.

images23423

گوگل همچنین تقویم خودش را به کلاس‎گوگل ادغام کرده تا گزینه‎ای به معلم بدهد که بتواند تقویم را در بلاگ یا وبسایت کلاس جای دهد.با یک حساب کاربری ورود به گوگل برای بسیاری از سایت‌ها،دیگر یوزرنیم و پسورد‎های کمتری برای بخاطر سپردن وجود خواهد داشت.سایت‎های دیگر را از تکنولوژی آموزشی و آموزش از طریق موبایل مرور کنید.

۱۰وبسایت آموزش بسیار خوب که اکنون با کلاس‎گوگل یکپارچه شده‎اند.

پانویس:

[۱]Applications

[۲]Chrome

[۳]Google Drive

[۴]Google Classroom

[۵]Highlight

[۶]annotate

 

منبع:

این نوشته ترجمه مطلبی با این عنوان است: “Work Smarter, Not Harder: Integrate with Google

 

مترجم:عباس محمودی

درباره ی عباس محمودی

کارشناسی نرم افزار کامپیوتر - کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و رباتیک - کتابدار کتابخانه عمومی شهید مدنی کازرون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*